הפרת הנחיות: ילדה מחויבת בידוד אותרה ברכב יחד עם אימא ואחיותיה

צבי טסלר No Comments on הפרת הנחיות: ילדה מחויבת בידוד אותרה ברכב יחד עם אימא ואחיותיה

הפרת הנחיות: השוטרים איתרו שידור חי של תחנת רדיו, שנערכת באולם עם אוכל ושתייה בהשתתפות 20 איש. השוטרים נתנו דוחו"ת לכלל המשתתפים ולבעל האולם

צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאבק במגיפת הקורונה. במהלך הימים האחרונים פרסה המשטרה מחסומים בצירים ראשיים, לצורך אכיפה ופיקוח אחר הנחיות משרד הבריאות בשל הסגר שעליו החליטה הממשלה.

אמש, שוטרי תחנת זבולון חשפו במחסום בידוק בקרית אתא, קטינה, שעפ"י רישומי משרד הבריאות הינה מחוייבת בידוד, בעת ששהתה ברכב שהגיע למחסום עם אמה ואחיותיה.

בשל הפרת הבידוד, השוטרים רשמו לאמה של הקטינה קנס בסך 5,000 ש"ח בגין הפרת חובת הבידוד לצד דרישה לשוב לביתן כנדרש.

כמו כן, בעקבות דיווח שהתקבל על מוסיקה הבוקעת מאולם אירועים באיזור התעשייה בראשל"צ, הגיעו שוטרים למקום וגילו כי במקום מתקיים שידור חי לרדיו בהשתתפות של כ-20 איש כשבמקום שולחנות ערוכים עם אוכל ושתייה.

בתגובה, הופסק השידור במקום ונרשמו קנסות בסך 500 ש"ח למשתתפי האירוע על הפרת מרחק 1,000 מטר מהבית ולבעל המקום בסך 5,000 ש"ח על הפרת הנחיות משרד הבריאות האוסר הפעלת בתי עסק.

בנוסף, מספר מקרים של הפרת הנחיות הסגר אותרו אתמול במספר בתי עסק ברחבי העיר ירושלים שהפרו הנחיות וכנגדם נרשמו קנסות בהתאם על סך 5,000 ש"ח:

בשעות הבוקר אותר בדרום העיר עסק לשטיפת מכוניות הפתוח בניגוד להנחיות ובו מספר לקוחות. כנגד בעליו של העסק נרשם דו"ח קנס בהתאם. בשעות הצהריים בצפון העיר אותר עסק פועל גם הוא לשטיפת מכוניות ובאותה העת במקום מספר כלי רכב וכ-10 עובדי המקום וכנגד בעליו של העסק נרשם דו"ח קנס בהתאם.

בצהרי היום אותרה מסעדה ביישוב מבשרת ציון בתוכה סועדים מספר אנשים וזאת בניגוד להנחיות צו הבריאות. בתחקור בעליו של העסק מסר כי הוא מודע לכך שהפר את החוק אך עושה זאת מאחר ומרגיש מחוייב ללקוחותיו. גם כנגד בעל עסק זה נרשם דו"ח קנס בהתאם.

ממשטרת ישראל נמסר: נמשיך לפעול יחד עם יתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור, בדגש לבעלי עסקים, להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי למאבק בהתפשטות הנגיף.



0 תגובות